Vanliga frågor

F#1: Jag vill ändra min leveransadress?
Svar: Du kan inte ändra din leveransadress när din beställning har skickats.
Kontakta oss omedelbart om du vill ändra din adress innan leverans.

F#2: Jag vill ändra min produkt?
Svar: Innan beställningen skickas, avbryt beställningen på hemsidan och gör beställningen igen med önskad produkt.

F#3: Hur spårar jag mina beställningsuppgifter?
Svar: Ett e-postmeddelande och ett SMS med spårningsnummer kommer att skickas när beställningen har skickat från vårt lager.

F#4: Hur vet jag att min beställning är bekräftad?
Svar: När du har slutfört ditt köp skickar vi dig en orderbekräftelse via e-post.

F#5: Kan jag ändra min beställning?
Svar: Tyvärr kan vi inte avbryta eller ändra beställningar när de väl har lagts.

F#6: Hur kan jag betala?
Svar: För din och vår säkerhet accepterar vi betalningsmetoden PayPal

F#7: Kan jag ringa din kundtjänst?
Svar: Vi har valt att i första hand fokusera på e-post.
Du kan kontakta oss här och du bör få svar senast inom 1-3 arbetsdagar.